lördag

heeeej alla glad lördagslirare!

precis hemkommen från e-tuna efter en tripp på tuna park med mami.
jag har hjälpt henne att hitta lite smått och gott. :)
hon bjussade dessutom på lite käk.
haha jag köpte en sak.. en rosa sak. så nu har jossan en grön, lindha en gul och jag en rosa. det här kommer bli nice. vi kommer bli så snygga ihop. vad roliga vi är. en del av våran rese humor. :) hihiiihii.

blev ingen fotboll idag. lika bra kanske, det blåser halvt storm här hemma, säkert skitväder i örebro med så... så istället ska jag kolla på de 3 nyaste gossipavsnitten som jag fick av lindha. :D det gillar jag.
har iaf bestämmt mig för en riktig slödag, i min tysta ensamhet. iaf för ett par timmar. såååå underbart skönt det är att vara helt själv ibland. helt tyst. inga rörelser. love it.

vi höres och synes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0