gick väl sådär...

snark, jag blev på så dåligt humör idag när jag skulle laga en brakmiddag.
1. började dugga/regna när jag tänt grillen, så bara att släpa iväg den till baksidan och under tak. (efter de små stänken så blev det såklart sol).
2. en skata (skatjävel) tog några bitar av kycklingen när jag var inne i 2 sekunder. vilket gjorde att man inte ville äta av nått som låg kvar på tallriken. så det blev inte många bitar kvar att smaska på.
3. henkes mobil var avstängd så det gick inte att få tag i honom, ville att han skulle köpa nått gott bröd till maten så man blir mätt.
4. henke var sen hem idag så moset blev kallt.

KUL ;)

Kommentarer
Postat av: Malin

haha, det känns som om din middag blev ungefär lika underbar som min!

2009-05-19 @ 20:42:11
URL: http://retzina.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0