galet

jag matilda hult har nu bokat biljett till min livs resa.
med mig får jag vännerna josefine wikholm och lindha dreifaldt. och cecilia landström såklart som möter upp oss i sista landet thailand. :)

nu har mitt kneg i oslo fått sin belöning. har nämligen precis satt över 16.700:- från sparkontot till vanliga kontot som kommer dras imorron. känns så konstigt! men ack så spännande. nu ska det bli av, det som jag har drömt om sen studenten. nu ska jag äntligen få åka iväg på min långresa. wiiho.

det blir inte 3 månader för mig som planerat, utan jag lämnar tjejerna lite tidigare. jag blir alltså borta i 2 månader ca.
3 veckor i nya zeeland. 4 veckor i australien. och avslutar min resa med solning/shopping i bangkok.
anledningen till att jag skippar de sista veckorna är för att jag hittat en utbildning som jag VERKLIGEN vill gå, och det är intagningsintervjuer i början på november. och utbildningen är bara 1 ggr/år och jag känner att jag inte kan sitta på mitt arsle i 1 år och invänta mitt liv. fattar ni? :D hihi. JAG TROR PÅ DETTA VA!!

så nu ska jag invänta min underbara skatt från sverige. och min förhoppningsvis underbara skatt från oslo. och jobba arslet av mig i sommar. ska ta allt jag kommer över. allt jag kan få. PENGAR PENGAR PENGAR! schalalalalaaaa. :)

jag är glad, men när jag blir så här exalterad mår jag typ illa istället. haha.

guuuud vad jag kommer sakna en viss person härhemma :( men som sagt, vi har juh hela livet framför oss?! :)
love love love

Kommentarer
Postat av: Jenny

Kul Tilda! Är glad för din skull =). Men vad kommer du plugga för nått? Kram

2009-05-11 @ 18:35:27
URL: http://jentanholm.blogg.se/
Postat av: Anonym

Va kul det låter!!! hoppas ni får det toppen!

2009-05-11 @ 18:43:14
URL: http://mahuldao.blogg.se/
Postat av: Anonym

Va kul det låter!!! hoppas ni får det toppen!

2009-05-11 @ 18:43:32
URL: http://mahuldao.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad är det som kostar över 16000?? :O

flygstol?

2009-05-12 @ 14:30:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0