fredag

oh hej o hå, äntligen är dessa dagar över, har jobbat som en galning de senste 3 dagarna, och mina fötter värker. helg alltså. :) wiiho.

har precis duschat och håller på att göra mig iordning för först kalas där det bjuds på käk. nice. sen vidare till mimmi-muu som vill ha tjejmys ikväll eftersom jocke ska iväg med jobbet.. eller hur det var! ska bli kul. eftersom jag typ alltid saknar dom när vi inte träffas! :)

så vad sker denna helg?
om det går vägen åker jag nog till örebro imorron och kollar på lite fotboll. den börjar 15.
sen hem, rilla kanske. eller vad sker?
söndag... jadu. eeh jag vet inte, vi får se, skönt ska det iaf bli och bara vara ledig en helg :) jobbar juh nästa och jobbade förra.

nu ska jag måla naglarna :D

ha en trevlig fredaG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0