fredag.

oooh det värsta med att sluta klockan 4 i kungsör är när man ska ta bilen hem. asså pensionärer i kungsör KAN INTE köra bil. det har tydligen aldrig hört talas om högerregeln, och de kan tydligen inte kolla åt båda hållen innan man far ut på huvudleden. snark, nä ett STORT snark till det. detta var inte första gången jag såg döden i vitögat på väg hem från jobbet ;) ha.

och vilken dag jag har haft idag. jag har så jäkla ont i fötterna och i smalbenen så jag dör. är faktiskt helt slut om jag ska vara ärlig. så helg på detta är inte fy skam. så lite solsken på detta låter tycker jag. hmm. en arbetskamrat sa iaf idag att det ska bli strålande väder nästa helg. och ca 25 grader. inte helt fel till lördagens festligheter. :)

btw: jag har ätit färskpotatis idag :P mumma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0