fredag

inte så konstigt att jag sovit som en kratta när man kommer ihåg sina drömmar som inte var okej.
den första - är hos farbror doktorn, stressad som fan var han. och han skulle göra en sån där grej (kommer inte på vad det heter) när man kör ner en slang genom munen ner till magen med en kamera. känns som man kvävs och vill spy samtidigt! hmm.. det slutade iaf med att jag skulle kolla om jag var allergisk?? ööh??

den andra - där sitter man i sin fröjd redo för att åka iväg på den här resan som vi ska göra. allt är klart, eller hur var det? NÄÄÄ både lindha och jag hade glömt våran bagpackerväska. så vi har inga kläder med oss. INGENTING. så vi satte oss på våra cyklar och cyklade åt varsitt håll. usch vad hemskt.

desutom innan den andra drömmen så har jag vart på hockeymatch mitt i sommaren och ska cykla hem till mimmi och jocke som bodde i nån konstig lägenhet som jag aldrig sett. och längs vägen hamnar jag bredvid 2 konstiga prickar som tydligen kännde jocke och skulle dit på grillparty. VA?? hhahaaa.


igår var alex och jossan här. dom skulle komma innan henke kom hem som jag bett dom om. alltså kom gärna 6. för han kommer hem vid 8.... borde väl ha lärt mig nu.. men eeeh :D 10 i 8 kom dom. suck. hhaaha. men det var nice att träffa aliiix.

vi drog till mitt jobb för att låna kopiatorn och faxen. var tvungna att faxaikväg en kopia på våra pass nämligen. och det stod på mailen idag att det kommit fram :)


pitabröd till lunch. :)

nattjobb inatt! :)

och imorron. :)

love! :)


Kommentarer
Postat av: Lindha

det där med väskan har ju hänt mig förr, typ när ja skulle till oslo får fan hoppas att det var sista ggn :P vill inte att de ska hända på denna stora resa.. hehe

2009-05-15 @ 12:08:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0