det var kuuul igår



kanonväder.
vinpimpling.
dansa dansa.

så kan man sammanfatta gårdagskvällen. vi hade en mysig förfest vi brudar innan vi åkte ner till
klubbstugan där bussen väntade på oss. sen var det full rulle hela natten fram till klockan halv 3 då
bussen åkte hem igen. men ETT stop, så idag har jag skavsår efter den långa och kalla vägen hem
från "carinas". men mmm jag är nöjd!

nu har vi precis kommit hem från påhälsningar av mamma och mamma. mätta är vi. marängswisch. :P
så nu ligger jag här och vilar mig för jag jobbar inatt. och så som det känns just nu kommer det bli en lååång
natt. men jag överlever som alltid :D

ha D!

Kommentarer
Postat av: ORKA

Hey Matilda! Marrie Me :)

2009-06-09 @ 17:13:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0