1 maj

sorry lorry att det är dåligt med uppdateringen här men jag har varken haft tid eller ork. är trött som fan, mår ganska illa fortfarande. så skönt att tabletterna jag äter är slut nu. vill inte må såhär längre.

jahapp så vad har hänt i mitt liv?
igår hade vi födelsedagsfest/ valborgsfirande hos sandra. det var kanonmysigt och det var en mycket lyckad förfest.
sen drog vi in till arboga, vilket inte var ett dugg kul... studentfest/gubbsjuka??
hmm, okej jag har faktiskt alltid haft kul i arboga dom gånger vi vart ut där, men det var nått igår som helt enkelt gjorde att det inte var kul. näää mallan, sandra o jag satt och huttrade på kebaben istället tills skjutsen kom... och det var juh en minst sagt intressant bilfärd hem :) haha. crazy.



idag har H och jag haft en mysdag. vi åkte ner till stugan i skillinge och åkte premiäråket med båten.
jag hade innan vart upp på ica för att inhandla picknick. det blev jordgubbar, festis, tunnbröd, skagenröra, choklad.
så där satt vi i hundra år och guppade runt och fikade. huuuuuuur skönt som helt, and I love it.
kan knappt bärga mig tills man får ta av sig till bikini och åka gummiring därbak. kanske till och med lyckas att komma upp på dessa jävla vattenskidor iår. ;) haha.

utsikten från stugan. inte fy skam. KANONLÄGE!


båttur.

nu ska jag snart åka och jobba.
nattskiftet fredag och lördag :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0