varje natt...

jag har en karl som pratar i sömnen vaaarje natt, och ibland är han riktigt rolig, och ibland lite väl skrämmande.

han vaknar med ett ryck, kollar upp på mig precis som han vore vaken och glor ett tag... (jag har nu lärt mig att han sover)
han tar sin mobil och kollar länge på den..
jag frågar vad det är, och vad han sysslar med.
- jag drömmde att dom tog all ved.
-och varför kollar du på mobilen då??
-trodde det var en vedbit.
-ööh okej, sover du?? haha.
-tyst med dig!

sen blir det tyst!


en annan gång så ligger han på rygg, sätter sig upp typ på armbågarna och japp glooor på mig, och skrattar..
jag frågar vad han vill.
- är det hål ända upp?
-va??
- JA, är det håll ända upp??
-på vad?
-ventilationen.
-sover du??
-JA JAG SOVEEEER
-hallå sover du, lägg dig ner
-tyst med dig..

sen blir det tyst


andra saker är att han alltid kaxar, verkligen kaxar i sömnen.
-aah men du rå!!!
-hahahahhhaaaa, mmm moget.
-kom då.

eller så kan man juh vakna av att man ligger och tuggar på sig öronpropp. :)

fan jag skulle kunna skriva en hel bok om hans nattbravader, ska nog lägga papper och penna vid nattduksbordet så jag kan skriva upp allt och kunna återberätta allt. moahahahaaa.

Kommentarer
Postat av: Lindha

Inte så konstigt att du inte kan sova ;P

2009-03-10 @ 17:15:41
Postat av: David!

Hahaha "- JA, är det håll ända upp??" Det var skoj, Tack tilda, nu fick jag skratta av mig lite :)

2009-03-11 @ 10:44:04
URL: http://davidnilsson.wordpress.com
Postat av: Erika

hahahahaha... detta förgyllde min sega dag på jobbet helt klart!

2009-03-12 @ 15:32:33
Postat av: Camilla

Hahahaha! "Trodde att det va en vedbit" "Är det hål ända upp?" Ah men du rå?`;) HAHAHAHA!!

2009-03-13 @ 08:49:20
URL: http://camillabackman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0