torsdag - fjällen

vi vaknade upp med skitväder, 15 minus grader och man var inte alls sugen på att åka iväg och frysa ihjäl uppe på toppen.... MEN... 1 h senare så såg man bergen långt bort, nått som man tidigare inte såg alls pga all dimma... solen började sakta komma fram och graderna sjönk lite... så med det vill jag bara berätta att det ytteligare blev en kanon dag men många åk.

det var inte länge sen vi kom hem till stugan efter att ha ätit på hetell tänndalens restaurang.
och vilken mat sen då... de flesta åt renfilé, men med tanke på att jag inte äter blodigt kött så fick jag ta grillad rödingsfilé... mmmmmmmmmm. det var så sjukt gott vill jag lova... och till det en mörk öl från härjedalen :)

imorron bär det av hemåt. :(
veckan har gått så fort och jag vill inte alls åka hem, det har vart så extremt bra här så jag vill stanna 2 veckor till :)
vi kommer nog hem ganska sen, ska väl till backen och köra lite till, äta och lämna hyrda saker...

utgång på lördag har jag hört? ;) malin, förfest hos dig? hihi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0