torsdag

skit också... jag vet verkligen inte vart jag har gjort av min fina kum kum ring.
var ner till gymmet och frågade nyss men dom hade intesett den, och jag hittade den inte i omklädningsrummet.
mitt sista minne av den är att jag hade den till tandläkaren och sen att jag la den överst i mitt skåp på gymmet... och nu är den borta... jag har juh dårå ett svagt minne av att jag la den på nått bra ställe just då och att jag nu inte kommer ihåg vart! eller så var det där braiga stället ett ställe på gymmet och att nån jävel har snott den nu! min är den, inte din! hoppas hoppas verkligen att jag hittar den, och att den kommer hem till mig snart! fick den av mami för några födelsedagar sedan och jag älskar den. :(
vet du vart den är?

tog en långpromenad i detta väder nyss också... 1 h. raskt och soligt!
skönt o rensa huvudet. skönt att tänka. skönt o komma på lösningar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0