torsdag!!

heeeej allihopa, läget då?? :D
japp fortfarande skitväder, så egentligen vill jag bara stanna inne, men hmm, jag åker nog ner till gymmet i min ensamhet nån timma och kör lite. hoppas hoppas mitt kära löpband är lagat!
efter 4 nån gång ska jag äta med lillabror och mami. vet inte riktigt vart, men ganska nice och bli bjudenpå käk en torsdagskväll. :) jag är iof jäkligt sugen på en krabbsallad. mm mmm mm. får se om jag får igenom mitt önskemål, lär väl ite bli så svårt när bror e med, för han vill väl ha pizza eller kebab kan jag tro.

sen hoppas jag på en torsdagsdate med sandra nu när ante har börjat träna igen. bolt maby!? hoppas hoppas.
nu har jag velat se den filmen sen jag för första gången såg den på reklam. tror det kan vara matilda humor. :D

nehepp ta tag i min dag nu kanske.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0