tisdag

tänk att gud herren i underbara fucking himmlen kan höra ens böner ibland :D haha.
taaaccccckkkkkk skatteåterbäringen. taaaccckkkkk!
ett klart ljus i den mörka tillvaron! puuuhh. hahahahahahahahahahahahaha. ska nog bli troende. på riktigt! yeah!

nu inväntar jag dessutom en saftig summa från norska skatten ;) kom igen, hejja hejja hejja....

jahapp, jag sitter fortfarande och väntar olika samtal, från kommunen, chefen, sandras chef osv....
jag vill jobba, jag kan jobba, jag måste jobba. skynda skynda...
och medans jag väntar på det så har jag tvättat husets alla fönster, så nu glänser dom. egentligen vill jag påskstäda och pynta lite, men det kanske är för tidigt!? har juh köpt påskduk till vardagsrumsbordet + ett litet piff till det... påskhandukar, servetter... men tar jag fram det blir väl henke galen :D hhiii.

efter påsk ska jag göra en annan rolig sak, en annorlunda sak. väntar bara på att en person ska komma hem från usa. :)
hon skickade mail igår, och nu tror jag faktiskt att det blir av :) jiihoo.

love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0