tisdag

hoho.
har precis vaknat, men när man kollar ut önskar jag att jag inte ställt klockan på ringning. grått och nästan 0:gradigt. kuuuul. nje vårsol tack. ooh jag vet att det börjar bli tjatigt, men jag är nästan desperat! :D

tjejkvällen igår var mysig. vi tog alla en långpromenad och pratade o alllt. det var länge sen, några av oss är nämligen jämt på gymet på måndagar och tisdagar! så det var nice. dessutom hade vi mycket att prata om. så det var bra!
sen hamnade vi hos elin, där vi kollade på mitt favvopragram spårlöst. asså det programmet satt jag fastnaglad vid förra gången det gick. man blir så berörd. man blir ledsen, man skrattar, man stortjuter, man blir så lycklig. och igår var juh inget undantag! när det kom in en tjej i rummet vid de nyfunna morföräldrarna så fick man en gnutta hopp om att det var systern- OCH DET VAR DET. :) lyckligt lycklgt! synd bara att föräldrarna hade dött i en brandolycka. :(
se det. det är grymt.

:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0