söndag!!

bakis-söndag..
men jag har inte ens behövt tagit en ipren.. och med det kan jag säga att det är bättre än det brukar vara... :)

gårdagen var kanon faktiskt. folket kom vid 7 tiden och alla var så fina och på topp. det skålades och camilla öppnade sina presenter. ett armband och presentkort på gina tricot. nöjd tror jag :)
det negativa för gårdagen var att våran hatthylla rammlade ner, efter att det blivit för tungt men alla tjocka vinterjackor. hmm, men som tur är går den juh att sätta upp igen ;)
vi var alltså ut i arboga igår, och det var överraskande bra. ganska bra musik, lagom mycket folk. mmm... jag är med andra ord NÖJD! hoppas ni andra hade kul.







såja, lite trevliga bilder från helgens bravader.
nu ska jag fixa mig för att åka iväg och kolla på fotboll på tuna vallen - eskilstuna. :D

ha en bra söndag!


Kommentarer
Postat av: David!

Vad jag kom att sakna dig och din sprallighet när jag såg den översta bilden! :)

2009-03-02 @ 15:13:22
URL: http://davidnilsson.wordpress.com
Postat av: Yeah

Fy fan! Neto Och Lindha! Är förvirrad :)

2009-03-07 @ 23:17:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0