söndag

myyyyyyy goooooood vilket kanon väder det har vart idag. helt underbart. som jag har längtat efter den första vår solen som faktiskt värmer...
först en tripp upp till torpet för att hälsa på, sen en tripp till H:s firma för att tvätta bilen... ojoj vad den glänser.
och för att göra dagen ännu mer vårig så tog vi oss en promenad hem till far och eva för att äta lasange, ananaspaj, arboga öl, och ett parti plump. :) ... så ni hör juh, min dag har vart rätt toppen asså. :)

sen för att ha nått att klaga på så är H sur för att AIK förlorade (domar*****)
sen är jag sur för att mitt kära leksand förlorade. inte inte inte bra!
och för att typ dööö på cupen så är det AIK och Leksand på onsdag! ......

nu blir det beck!


* känner du nån som känner nån som vill ha underbara mig som arbetskraft- hör av dig ;) haha


sov gött


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0