sol sol sol

schalalalalalala, underbara väder. jag älskar dig solen. tänk vad liet vårväder kan göra med ens humör. om ni såg hur jag sprang rung i huset när jag gjorde mig iordning för att åka till stan skulle ni förstå. hög musik, dansa, ta på sig vårkläder, sjunga..... gaaaah. jag blir så lycklig. hata hata hata allt som har med äckel mörker och äckel vinter att göra! vår och sommar året om TACK! på min termometer visar det just nu 20 grader i solen..... underbara väder. välkommen.

pilotbrillorna på, annars ser man inget när man åker bil. solen bländar!


det gick iaf super bra i e-tuna. vi åkte in till stan när det är så bra väder. på tuna park får man juh bara välja på att vara inne... det vill vi inte en dag som denna. present till elin baby hittade vi också... så nu inväntar vi en myselipys kväll på fredag. :)

haha, vi åt mat inne i stan också.. hurtigs.. SÅKLART, gissa vad? NACOTALLRIK, såklart! det är nårr speciellt med denna tallrik asså. bästa lunchstället i stan. det bästa blir sen när man får sitta ute på alla uteserveringar... mmm.


nu ska jag nog plantera mina påskliljor så jag har det gjort.

i solen, mot en vägg. schteeeek


Kommentarer
Postat av: Nina

Åh vilken snygg frill;) gillar locken på huvet ;)

2009-03-19 @ 20:44:41
URL: http://marie-antoinette88.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0