så ska det låta

clas malmberg, vilken karl... har precis kollat på så ska det låta, och han är juk klockren. fan vi satt här i soffan och garva ihjäl oss. mmm det var ett grymt program. :D yeah!

har vart in till e-tuna idag på eftermiddagen, ica ekängen, underbara hem, k-rauta....
sen hem för att göra hemma gjord pizza + 1 glas vin :)

imorrn väntar en delad tur på misteln. ska bli sååååååå skönt att få häcken ur vagnen och jobba lite. JAG VIIIIILLLLLL JOBBBA. jag gör fan nästan vad som helst. fick mess från mor min om att man ska kunna jobba utan att skriva upp sig på las listan.. HALLÅ, stämmer det dör jag. nu har jag gått och väntat i hundra år. aja, hon som sa detta skulle ta reda på mer information och höra av sig om några dagar! jag börjar bli såå extremt jävla trött på kungsörs äckel kommun. GÖR ERT JOBB!!!!!! jag skulle typ vilja byta ut hela kommunen och börja om från start. jävla inavelskommun! blääää.  nytt blod nya kunskaper ny kraft! tror faktiskt att det skulle hända nått då!

fick ett underbart mail idag iaf. en ljusglimt i den tråkiga vardagen! vill inte säga nått än, men det blev LÄTT dagens höjdpunkt! :D iiiiiih!


puss


Kommentarer
Postat av: Sophia

Hahaha vad rolig du är! Känner likadant om Arboga :)

2009-03-14 @ 11:07:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0