måndag - fjällen - samtal

mmm det blev ett lyckat slut på dagen här i fjällen.
på väg hem från backen så får jag ett samtal från en person på kommunen, på måndag, alltså nästa vecka ska jag kl 10 in till kommunhuset för att skriva på nått papper som gör att jag får jobba inom kommunen igen, OCH JAG ÄR SÅÅÅÅ LYCKLIG! jag menar jag har sökt jobb, vikariat, sommarjobb på andra orter, men med dena finanskris så är det juh inte det lättaste att få nått nytt jobb eftersom det är ganskaaaaa många människor som slåss om de få jobb som finns i lilla sverige..... så nu är det bara å köra på igen, inom vården, badhuset och förmodligen inom barnomsorgen..... nu är det bara att jobba för min kommande resa i september. jihooooo, en 2 kg tung sten har nu fallit från mitt hjärta... så det här ska firas :D   (lindha, vill du fira med en vinare på lördag??) hhaaahahoohoo.

kom precis hem från backen som sagt var, det har vart halvbra väder idag, och det småsnöar... jag efterlyser det där supervädret, strålande sol så man kommer hem med fräknar och brunt ansikte :)

nu väntas lite kaffe, sen blir det att gå ner till tänndalens hotell för att sno poolen och bada/simma lite.
senare, taccccooooossss. :) och ett eller två parti poker.

ooh så livet käns lätt idag! jag är nöjd!

puss/matilda


Kommentarer
Postat av: Malin

Faan vad sköööööööönt gumman! :) Jag är så glad för din skull! Det lättar mig! pusspusss

2009-03-23 @ 15:25:18
URL: http://retzina.blogspot.com/
Postat av: matilda

tackar man tackar! det känns super skönt! :) ses om några dagar!

2009-03-23 @ 15:38:55
URL: http://matildahult.blogg.se/
Postat av: Mimmi

2009-03-23 @ 15:49:36
Postat av: Mimmi

Ååh vad glad jag blir för din skull älskling!! Jag saknar dig, hann ju inte säga hej då :/. Tokigt! Puss!

2009-03-23 @ 15:50:37
Postat av: Lindha

Jag typ gråter, ja är så lycklig, nu jävlar blir det resa av duuuu :DDDDD JIHOOOOOO!

2009-03-23 @ 16:26:52
Postat av: emsan

guuuud va skönt att höra att det löst sig med din jobbsituation! såå glad för din skull. hoppas du får en fortsatt härlig semester. kram, e.

2009-03-23 @ 18:57:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0