måndag!!

trodde det skulle bli en bra dag, allt skulle fixa sig!
jag skulle på möte hos en person på kommunen idag kl 10.
åkte dit och han hade några papper klara som jag skulle skriva på... allt var i sin ordning
och att det bara var att jobba på...
lycklig åker jag ner till misteln... hittar chefen, och där tar det stop. ååååtteeerrrr igen.
nått är fel! hon visste ingenting. hon vill ha en underskrift från facket. hon vill själv skriva på
nått papper. SUCK! så nu kanske det skiter sig iallafall. hon skulle prata med kärringen uppe på kommunen först, och sen rings mig, kärringen som inte hörde av sig på 1,5 månad. hon som just nu är ganska omöjlig att få tag på för hon sitter i nå lönemöten hela dagarna.....
JAG BLIR SÅÅÅÅÅÅÅ LEDSEN, KLUMPEN I BRÖSTET SOM FÖRRA MÅNDAGEN FÖRSVANN KOM ÅTER IGEN :(
snälla snälla snälla låt detta fixa sig! trodde verkligen att allt skulle vara klart nu!

Kommentarer
Postat av: David!

Men usch vad jobbigt, vilka jävla turer det har blivit :/

2009-03-30 @ 18:09:19
URL: http://davidnilsson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0