måndag

ibland är det tur att jag är hemma om dagarna.. fick precis sms av min vän som behöver åka in till lasarettet i västerås. hon är nervös och jag är tillgänglig. usch vilken bra vän jag är ;)
det här ska gå så bra så bra... annars jävlar!

kollade på beck igår, asså jag blir så arg, visst det är på film, men det kan lika gärna vara baserat på en verklig historia. jävla pissjävlar som våldtar. och i detta fal göra det till en tävling. näää... skulle nog inte heller tveka som dessa föräldrar gjorde... vålta min dotter och du är död. mmm stark film. dumma gubbar!

nehepp om man sja iväg och träna lite kanske, kommer juh kanske inte hinna hem till den vanliga tiden?! vet icke. hmm.
efter den här fettohelgen kan jag behöva röra på fläsket. :D
så att man får äta en mcdonalds på vägen hem från v-ås sen?? nääeeeh! :P betyder detta att jag måste börja nyttiga vecka imorron?

love!!

Kommentarer
Postat av: Lindha

sådär kan du ju inte skriva, nu blev jag asrädd, vem ska tillasarettet??? Tjejkväll ikväll eller imorn? PUSS

2009-03-09 @ 09:29:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0