lördag!!

ojoj kom hem sent igår. nästan 3 tror jag hon hann bli. men vad gör man inte när det är så trevligt!? :)
kalas hemma hos mamma var mysigt, och det kom lite släkt och så. käkade tacotårta i fulla muggar och drack öl.
mmm när alla hade gått tyckte mamma och jag att vi skulle hem till hennes vän och spela gitar hero och sjunga singstar. :D och jäklar det var kul. det är inte så lätt att sjunga singstar med mig för jag lämnar aldrig ifrån mig micken om jag inte blir fråntagen den :) haha. OBESEGRAD!!!!!! ;) yeah! sen att det låter förjävligt för att man måste ta i så in i helvetet är en annan femma. som sagt OBESEGRAD!


henke får leka elektriker trotts en lång arbetsvecka.... och på kalas! ojoj

jag får spela störd efter en lång vecka utan minsta ansträngning. ;)

bror är störd utan som helst anledning.

singstar!!

ett finkort som litet suddigt togs på vägen hem i kylan...


nu ska jag göra mig klar för fotbollsmatch!!
brr. :)

Kommentarer
Postat av: Lindha

hahah :P

2009-03-07 @ 11:47:34
Postat av: O

Hälsa Evul-Lenul!

2009-03-08 @ 11:16:33
URL: http://mahuldao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0