lördag

fy vad jag uppskattar att få vara på jobbet idag. riktigt köra slut på mig själv, känna att man göra lite nytta. lite klirr i kassan..... aaah :) snart tillbaka igen för yttligare 5 timmar. visst delad tur kan juh disskuteras, men va fan, kör på. mmm har faktiskt kommit fram till att det är underbart att jobba.

ikväll blir det väl schlager kväll med babesen- vart?
sen om varenda jävla låt suger iår är juh en annan sak. det är tradition, och det ska hållas :D
jag kollar mest för att få dricka vin. haha.

nä nu ska jag göra mig nått att äta på.
fylla på batterierna.
tralalalalalalalalalalallalalalalalalalal!

btw: 1 vecka kvar till underbara fjällen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0