jahapp

yttligare en torsdagkväll då det verkligen inte händer ett skit. jag har så extremt tråkigt att jag fan klättrar på väggarna här hemma. får inget svar från sandra, förr på gammla goda tiden så hade vi jämt torsdags date när grabbarna hade träning. tränat har jag juh gjort så det orkar eller vill jag inte göra igen. ut och gå, nje för kallt. klaga klaga.
det är när jag är ensam som jag blir ledsen. att vara ledig nästan jämt och vara själv mestadels av min tid tär på mig. jag kan inte sova heller. känns som jag är vaken dag som natt, dygn ut och dygn in. suck. jag behöver nått. en kick.

skönt att det snart är helg och att jag har en massa inplanerat.
fredag: ut och gå med emelie och ta med henne till en blommsteraffär för att inhandla lite blommor.
kalas för kära mor på kvällen. äta lite fika lite.
lördag: fotboll kl 13, hallstahammar. sen är vi hembjudna till fredda och stina i eskilstuna på middag. :)
söndag: kalas hos svärföräldrarna, då thailändarna ansluter efter en resa på varmare breddgrader. har hört rykten om smörgåstårta?! :D

jag inväntar sömnmedicin också.. ska testa hur det känns, om jag mår bra och om den onda cirkeln kan stoppas.

kanske börjar mitt nya lin nästa vecka?? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0