gubbjävel

emelie och jag gick till kondis för en fika nu på eftermiddagen...
upp kom en karl, lite sådär halvskum. jag säger åt honom att -här ligger dagen tidning om du vill ha.. han muttrar nått..
vi fortsätter prata emelie och jag och plötsligt ringer min telefon, det var mamma.. straxt efter jag svarat så hör jag hur han börjar gorma nått att - du tror du är märkvärdig va? du tror du är så jävla märkvärdig.
jag försöker ignorera fanskapet som stör mig i mitt samtal.... men han fortsätter
- kan du vara tyst, sluta prata i telefon, här pratar man inte!!!!
och när man till slut blir irriterad och säger åt honom att vara TYST och att man visste får prata i telefon och med varandra, därför man går och fikar.... så bryter det ut!
- jävla ungjävlar, typiskt tonåringar, jävla idioter, vilket dagis går ni på??? sluta störa, ni är juh dumma i huvidet.. bla bla bla, det fortsätter..
då går den unga tjejen förbi som jobbar i kassan, jag kollar på henne med bedjande blick och hon hämtar bagarn:
nej då kommer han gående mot oss och skriker att han ska sparka benen av oss... och arg som jag blir ber jag honom dra och rent ut sagt hålla käften.. och min stackars mamma i telefon undrar vad som händer...
- jaha så din mamma tror hon är så jävla märkvärdig??
tillslut kommer bagarn till unsättning.. han försöker lugna ner honom och då börjar han tjata om att man inte får prata i mobiltelefon, det ger störningar som kan vara farliga. och man ska fan inte prata i telefon i huvudtaget, det ska typ vara tyst menar han... bagarn som såklart är på våran sida disskuterar med honom ett jävla tag och han skriker att ungdomar nuförtiden aldig visar någon respekt, att vi diskriminerar äldre.. haha ojoj. (jag jobbar fan med äldre)
till slut säger jag åt honom för typ 3:je gången
- att nu är du tyst och vi disskuterar inte det här mer.. till slut går han...
personalen kommer fram och ber om ursäkt, och att dom tyckte att det hela var väldigt pinsamt. och att det tydligen inte var första gången han skapat fight. ojojoj. han var stöööörd. jag bara skakade, jag var så arg, han var verkligen störd. gick till angrep utan att andas, kom från ingenstans, gav sig aldrig. haha. ja du, det finns folk till allt.

det var min historia för dagen! :D

Kommentarer
Postat av: emeliie

hihi fan vilken jävla idoit han va, under själva händelsen va han ju en pain in the ass men såhär i efterhand kan jag inte sluta skratta. hihi! inte alla hästar i stallet där. liksom han skulle sparka oss på benen. snaaaark.

den här historien kommer gå het ikväll.

2009-03-04 @ 17:15:41
Postat av: Malin

men guud, vad är det för jävla psyko?

2009-03-04 @ 18:41:24
URL: http://retzina.blogspot.com/
Postat av: mimmi

hahaaa, men guuuud vilken idiot! men ja, matilda, du har väl aldrig haft respekt för äldre? HAHA... det dummaste jag har hört! Hoppas du kör hårt på aerobicen idag. Träna lite åt mig! :)

2009-03-04 @ 19:50:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0