fel fri KÄFT! :D

nyss hemkommen från tandläkaren. skööööönt, inga hål, ingen tandsten, inget att åtgärda alls.
och med det hoppasr vi ett år, och återkommer om två. schalalalaaa. så bra att man kan ta hand om sina tänder, så man slipper springa där nere...., MEEEEN!! det är juh rätt billigt. 565 kr för en vanlig undersökning som går på max 15 min. dom tar några kort, petar lite med nått verktyg. och klart! hmm.... ruinerad! buuuu!


tog mig en svängom på gymmet också när jag ändå var ute och fladdrade.
blir juh förmodligen en promenix ikväll... för det är tjejkväll.
men tror kanske att det kan bli en promenix med bara jossan och lindha, för vi behöver VERKLIGEN prata om våran kommande resa i september.... vad vill vi?? jag vet ju vad jag vill.. men vi måste komma på en bra lösning, hitta en resa som passar alla...osv.

va i..... solen skiner juh... i solen är det nu 18 grader varmt. :) vår vår vår v år. aaaaah! haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0