aaaaaaaaaaaaaah

lås alla dörrar, stanna för guds skull inne... det är FREDAG DEN 13:DE. haha.
det kanske började kl 12 inatt redan med tanke på min usla natt, jag vet inte.... vad kommer mer hända?? ooohhhh!

så vad händer idag då??
ska iväg och träna om nån timma hade jag iaf tänkt, då har jag vart duktig måndag till fredag.
men jag känner för att göta nått kul. men pengarna tillåter det verkligen inte..
fan jag vet inte hur denna månad ska gå ihop om jag ska vara alvarlig. för jag ska till tandläkaren nästa vecka, såklart innan fjällen som jag egentligen inte har råd med. har kollat upp alla priser och jag kommer få vända och vrida på varenda krona... BUUUU... livet är inte lätt när det är svårt :)

gaaah... jag vill jobba!

love love love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0