torsdag

sitter här på jobbet och hon har bara hunnit bli 1. långa många långaaaa timmar kvar. men det är hittills en mycket bra natt. jobbar med sussie och yvonne och det går alltid lika lätt då :)
såå torsdag idag, vad sker??
måste fixa det sista till beccas examenspresent, men jag vet juh vad jag ska ha så det går fort. behöver inte ens åka till stan utan det finns i tatt kungsör :) MYCKET BRA!

sen på kvällen kommer lindha baby love till mig, promenad va?? jajaa. vilka är på? (lindha, du får styra upp med mess till alla, du som inte sover bort hela dagen) hehe. vilken tid?
måste säga hej då redan idag. :( åker juh bort hela helgen och på söndag åker hon tillbaka till oslo igen. men om det blir som jag vill så är hon hemma inom en snar framtid igen. sen så har jag juh inbokat en oslotripp den 20-23 juli. WIIHOOO. lääääängtar! fotboll i parken va? :P yes!

helgens planer ser bra ut också, förutom pissväder.
men anton och jag åker härifrån klockan 2 på fredag. färdiga för after work med akademiska ;) yeah. vi ska till nån ställe och käka middag med becca och hennes kollegor. MYCKET spännande. blir dessutom hela syskonskaran vilket jag ser fram emot. erika och johan anländer ungefär samtidigt som oss. ERIKA,REBECCA,MATILDA,ANTON HULT. ♥
sen på lördagen så blir det lite stadsvandring och kanske lite shopping medans becca fixar för examens fest. blir väl en nice lunch och sen hem för lite fix. sen är det fullt ös med vin och dansa hela natten. :D wiiho.
söndag blir det deg, fet mat coca cola och hemfärd. jobbar söndag natt nämlisch. mmm jag tror på detta asså. laddad till tusen!

nä nu ska jag kolla lite på tv och vänta på larm.
puss puss bomullstuss.


Kommentarer
Postat av: Malin

Jag kommer så fort jag kan efter jobbet :)

2009-06-04 @ 10:14:40
URL: http://retzina.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0