torsdag

blev ingen fotboll för mig igår... typ ingen som ville in så jag dissade det jag med. bjöd över jossan istället. på en liten vin/champange kväll/natt. :) hehe, vi hade det väldans nice. och vid 9 kom även malin och gjorde oss sällskap. mmm jag gillart. mer sånt till folket. och eftersom det var fint väder igår satt vi ute på verandan ihopkrupna under filtar!

och med tanke på hur vädret är idag så är jag glad att vi tog vara på gårdagen. skiiiiitväder, spöregn, jaa vad säger man, svensk midsommar i ett nötskal.
henke och jag har iaf lyxat till det med svenska jordgubbar och grädde efter maten. göttit!



mmmm mmmmm mmmmmm.



sen så måste jag juh få skryta om världens sötaste kille också.
gullungen felix.


kolla in kinderna, kanske världens gosigaste. <3



det sägs att han är lik sin far. hehe. älskar detta kort. pappa jocke och felix! :D




Kommentarer
Postat av: David!

Vilken sötnos dÅ!!! sugen jag blev på att skaffa barn nu :P Hoppas du har en trevlig helg tilda, under omständigheterna!!! Kram

2009-06-20 @ 09:38:08
URL: http://davidnilsson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0