tisdag

regn regn regn. står som spön i backen i kungsan idag. och på vädret ser det ut att hålla i sig. iaf onsdag, torsdag och förmodligen fredag också. jag som bett mamma att sy upp banden på min klänning som jag tänkte ta med till uppsala i helgen. den kan man juh glömma. :( får helt tänka om mina klädval till uppsala weekenden. buu.
och jag som dessutom hade tänkt picknick i parken på fredag kväll eller lördag dag. men nehepp. ut och äta en go middag under tak. :)

har iaf precis kommit hem från lockmora, enda positiva med skitvädret. skönt och springa i regn. :D japp.
så nu vet jag inte vad jag ska hitta på.. brukar juh slänga mig på solstolen nu. aah ska iaf hoppa in i duschen och sen får jag se.

ikväll är det tjejkväll hos elin. en promenad först sen dh. wiihoo.

love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0