tisdag

sitter här och funderar om bäbis har kommit hem till kungsör än!
hur min vän mår. hur det går. osv...  :)
när man ska få träffa det lilla knytet. vad han ska heta!?

fick iaf se bilder jocke skickade till henke på mms.... en riktig mysunge. jag älskar honom redan ;)
_______________________________________________________________________________

har även funderat lite på vart mina vänner gör nuförtiden.
känns som vi aldrig träffas, en tjejkväll i veckan sen är det stopp. det är juh sommar nu!
låter väl kanske knasigt, men jag har så förbannat tråkigt varje dag, såååååå vad gör ni?? :D

_______________________________________________________________________________

har sms kontakt med mimmi. det blev en felix. FELIX. jag gillart! :D
och hon hoppas på att få komma hem imorron! det hoppas jag med!



nu ska jag ta på mig springkläderna och bege mig ut till lockmora!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0