tisdag

wiiihoooo, kollade precis min internet bank, och vad hade kommit? jo mina miljoner till skattepengar. så 11.000 in på sparkontot. :) några tusingar till så känns känns resan kirrad o klar! nu sitter jag mest och hoppas på ett par tusen tillbaka på skatten från norge. hoppas hoppas på mycket. men än har vi inte hört nå.

nu ska jag upp till lockmora, sen åka till e-tuna och storhandla.
sen är det dags för nattarbete igen. jag är fortfarande sååå trött efter helgens sömnbrist, men men..

love

Kommentarer
Postat av: mimmi

jag fick oxå 11.000 :). blev skapligt glad eftersom jag inte trodde jag skulle få mer än typ max 5 :) hihi. puss puss

2009-06-09 @ 19:25:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0