schalalalalaaaaa

inte ett moln, så långt ögat kan nå, inte en droppe regn, på flera dar. hmmm schalalalalaa...... jag är en lycklig jävel. :D

ännu en dag med tjejerna nere i skillinge. man blir lite brunare för va dag som går. man trivs i bikinin lite mer för var dag som går.
idag bjöd jossi kossi på lunch. skink o tonfisk sallad. mumsigt värre. jag har det bra jag... behöver bara ta med en flaska med vatten i "matväg". meeen ja jag får väl ta en dag nästa vecka då jag ska bjuda på nå göttigt. fika kanske?? :)
jooo jag hade juh faktiskt med kaffe till jossan och mig idag.

nu har henke åkt på peace and love... så nu ska tjejerna invardera huset  :) ska bli såå kul.

glömde kameran hemma idag så jag kan tyvärr inte bjuda på några sommarbilder idag! :P
love ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0