mina sommarplaner.

jag kommer jobba som en tok hela sommaren, har juh redan börjat. ;)
det är nattarbete på misteln som gäller. maj-augusti.

*uppsala 5-7 juni

*stockholm 3-5 juli

*papas tapas + popquiz med jobbet 9 juli

*oslo 20-23 (24?) juli

*göteborg 31-2 augusti

**** nya zeeland, australien, thailand **** start 2 september

om jag var miljonär så skulle jag även åka till gotland som alltid för det gör ont att jag inte ska dit i år igen. älskar mitt visby. och så skulle jag nog ta en typisk charter till solen om det fortsätter att regna och vara pissväder. men man kan inte få allt och jag blir tydligen aldrig miljonär heller. :(
om jag dessutom hade obegränsat med stålar skulle jag aldrig ställa upp att jobba hela midsommarhelgen med start inatt. torsdag till söndag. KUL! jag döööör. :) haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0