lördag

ooh nu är det inge kul längre. har haft värsting ångest idag för jag kom på att jag jobbar varje jävla helg heela sommaren, och det känns inge bra. inge bra alls. liksom jag jobbar hela midsommar, 4 nätter. då tycker man juh att man kan få vara ledig nästa, men icke. händer det inget så gör det mig inget, är det skit väder så gör det mig inget. men nästa helg kommer bästis lindha hem från oslo och ALLA tjejer kommer vara sammlade, UTOM jag... det var så längesen vi var alla. sååå jobbigt läge. är så svårt att byta och fixa med jobbtiderna också... jag hoppas verkligen att det löser sig!

annars har det vart en ganska död dag idag, sov ganska länge så jag orkar med 2 nätter till...
käkat en tonfiskrulle.
spelat lite poker.
och blivit peppad av sandra för att pallra mig iväg till jobbet. :)

8,5 h kvar! hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0