jobb

efter 3 härliga lediga dagar så sitter man här på jobbet igen, ganska skönt faktiskt eftersom annars skulle man behöva sova själv hemma. ingen höjdare.
imorron när jag vaknar och är klar så ska vi in till stan. lönen har kommit! :)
är inte ute efter nått speciellt, ska juh till stockholm nästa helg så jag spara shoppingen till då. men nått kanske... hehe... skulle vilja ha en ny bikini, men jag vet inte, har väl inte direkt fastnat för nån.

sen bär det av hem för att förbereda födelsedags/hemkomst/sommar FEST!
vi ska fira mimmi mus som fyllde år för ett tag sen men såklart skulle in och föda precis då ;)
och så ska vi festa till det nu när lindha kommer hem från oslo över helgen. :)
och såklart ska vi fira det underbara vädret och att sommaren är underbar! :)

fint sörru.
klockan 12 kommer även malin och ida och hälsar på mig på jobbet. kanske natten kan gå foooort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0