helgen

vilken toppen helg jag har haft. trots det tråkiga vädret.
kom till uppsala vid 4 tiden i fredags. möttes då upp av rebecca, martin, erika och johan. ett kärt återseende :)
anton och jag packade upp allt vi haft med oss och sen korkades det upp. det blev skålningar och presentöppningar för becca som nu är ambulans sjuksköterska :) wiihoo.
av sin karl fick hon ett falskärmshopp... aaaaaahhhhh, såå avundsjuk blir jag. JAG VILL OCKSÅ.
annars fick hon smycken, prydnadssaker, pengar och av henke, anton och mig fick hon en picknickkorg med lite smått och gott i.
efter det gick vi till öppningen av flustret. kallt var det men vi käkade lite mat, träffade hennes arbetskamrater, drack öl och vin och hade gött tills vi höll på att frysa ihjäl. så vi drog oss hemåt, men hamnade på en irlends pub där det blev irish coffee och roliga ölsorter. sen hem.

i lördags gick vi på stan och det shoppades en hel del. fick med mig ett par marinblåa korta shorts, en vit t-tröja och ett par sandaler. och med det kan jag säga att jag är mycket nöjd.. sen blev det en lunch på stan sen hem för att börja fixa för den stora examensfesten.
och med sverige matchen rullandes på en projektorvägg blev hela kvällen ännu roligare, sen förlorade vi juh iof.
sen blev det utgång på saluhallen (om det nu hette så) med dans heeeela natten - skagensubway - sängen (med öronproppar i denna gång) haha.

och idag blev det bakiskäk, en sväng i lite affärer. sen åkte antoooo och jag hem. och japp jag hann se kbk:s match.

och nu sitter jag på jobbet igen. och jag är så himla trött. 4 h sömn på 2 dygn gör en sliten :)

tack för en kanonhelg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0