fredag idag

det regnar ute, jag står o steker pannbiffar till my man, jag jobbar hela helgen... haha freaking underbart! :)

igår, sent men ändå fick jag äntligen en vän igen. :D jossan och jag var ut och fick malmberga runt vid 10 på kvällen.. det var skönt o prata av sig lite.. har vart ledig MEN så tråkigt! behövde verkligen spy ur mig lite... så nu känns det bra igen. :D
fotboll ikväll. tror jag till och med får med mig jossan. inte illa pinkat! :) och mimmsan. men det går juh nästan på vana ;)
så vädret kan få spricka upp lite så man slipper mössa o vantar! hehe.
sen blir det nattarbete för hela slanten.. fre, lör, sön.

puss

Kommentarer
Postat av: Lindha

du och jag lekte ju också igår, var ju ute och sprang ihop, øver msn ;) looove u

2009-06-13 @ 16:08:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0