tosdag, min sista dag i oslo

åker hem ikväll klockan 18.30. känns lite surt, men med tanke på hur extemt ba jag har haft det så är det väl rätt åt mig!
igår kväll så satt vi nere vid aker bygge på fridays och drack vin åt ceasarsallad ... fick ett kärt¨åteseende av stina fina, en tjej vi lärde känna ganska väl, en en viss eftertanke så kommer man på att den bruden är klockren. hiohi. så där satt vi lindha, samira, stina och jag. assoft.
sen gick vi vidare till opend bar. typiskt stekställe, med oslos elit, haha, men det va bra drinkar, trevligt sällskap, men OJ vad hög musik, fettet dallrade utan att man ville. moahahahahaha.

nu ska vi gå till favvostället bagel and juice. äta sig mätt.
sen får vi se, min väska är klar så den är bara att hämta... mmm det blir en ba sista dag asså.

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0