torsdag

hheehe ojoj, blev visst en liten utgång igår. jossan och jag svängde våra lurviga på vinbäcken. helt kass musik men det gjorde inget, det var kontigt nog askuuul. :)
bror bjöd på drinkar til oss.
förutom en ett MYCKET aggresivt par så gick allt smärtfritt. ojoj, jag förstår inte hur man kan välja att dricka när kvällen slutar som deras. hon var så arg. och hon slet, hon slog. och han skrek, och slet. sluta drick och skaffa ett liv! :P



vi förfestade lite här hemma,om man nu kan kalla det för det. jossan och mallan kom hit kl 10, kanske senare.
och bror och hans vänner lite senare ändå.
skönt att slippa tänka på skjuts... det fixade grabbarna både in och hem. :)


igår ringde becca. hon hade lämnat av en patient i eskilstuna men ambulansen så hon ville komma förbi här och skryta lite. asssscoolt. kanske inte det bästa att låta en ambulans ställa sig utanför ens hus, grannarna trodde säkert att det hade hänt nå... men ooh jag blev som barn på nytt. hon såg juh ascool ut... den jäveln. :) jag fick tillochmed kolla invändigt! hehe. här kommer två bilder...


stenhårt.
sen bar det vidare till enköping igen.


vad är det för vänder?
ikväll blir det mat på papas tapas i e-tuna med tjejerna från jobbet!
sen harrys. yeah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0