tjohoo

inte den roligaste och händelserikaste dagen men.. haha.

*vakna
*mat - sill och potatis
*tv
*lockmora - löpning
*göra matlåda
*träff med sandra

ni ser, vilken dag, vilken underbar dag! :P

ser just nu fram emot tisdag. ledig den natten.
då blir det färgglada drinkar, rosévin i mängder, och härligt häng hos familjen eriksson/karlsson. vi ska fira att sandra fått jobbet tillbaka. sen kommer taxin (mamma) och hämtar upp oss för att köra till e-tuna, harrys. vem ska med? jag ska med! :D
(om vi behöver mer skjuts så har jag ingen mer att fråga, kolla runt ni, jag vet att ni läser :P)

imorron kommer lilla tjejen lindha hem från oslo. med detta kan jag bara berätta att det blir en massa skönt häng i metropolen aspa i veckan. så nu hoppas jag på super duper väder så man kan steka med henne vid deras pool och ta en massa sköna långpromenader!! :)

peace and love fuckers!

Kommentarer
Postat av: Lindha

jag ska med :D gar fixat hundarna så att ja kan parta heeela natten :D

2009-07-27 @ 18:28:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0