packar...

oooh det är inte det lättaste att packa när man inte vet vad man ska göra... men nu har jag slaffs kläder och finkläder. tror att oavsett vad vi gör så har jag nu nått i min resväska som passar! gaaah vad kul det ska bli.
det är juh min överraskningshelg... och jag har 2 saker som jag tror att det kan vara. tänker inte skriva vad utifall jag är helt ute och cyklar! hehe.

kom precis hem från westerqvarn... brudarna har handlat biljetter till qwarndagarna i helgen. blev även en fika. en STOR fika. problemet med oss är att man aldrig kan fika/äta normalt. man mår alltid som ett AS efter en måltid med tjejerna. dumt och andas mellan tuggorna liksom :D haha räkmacka OCH kulglass. men strössel. och en loka. blääää.

snart dags att dra sig till misteln och jobba sista natten innan 5 dagars ledighet! :) me likeiiiii.

puss mina prinsar och prinsessor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0