osloooo

pax för att jag är i oslo, och pax för att jag är riktigt nöjd. hihi.
bussresan gick över förväntan bra, inga dryga människor som det annars alltid är.
oslo är så vackert på sommaren. det här ska bli en bra VECKA, jag känner det på mig asså. yeah.

har precis kommit hem till lägenheten, efter att lindha och jag käkat en favvo i repris, deli delucas calzone vegetarisk.
sen vart på coop och hälsat på chris.

eftersom jag inte sovit mer än 2 timmar imorse efter att jag jobbat hela natten så är jag ganska trött, kan juh inte sova på bussen... så vi har köpt öl (ett plus fär oslo) och ska dega hela kvällen... kanske en kvällspromenad.... sen sova för att orka upp och åka buss ut till posten, vårat gammla kära jobb. vi har bakat muffins som vi ska bjuda på. heee.

jag är kär i denna vackra pulserande stad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0