oslo oslo

oj oj det blev en bra dag igår. vi gick på stan hela dagen, shoppade en del, sen tog vi typ världens mysigaste lunch/middag lindha och jag. jag tog en skampisoppa till förrätt, sen en sushi. och till det en singha. gött!

på morgonen var vi på jobbet, gammla kära posten. det var verkligen askul och träffa alla igen. goa arne osv. och med våran hjälp fick de ha lååååång pause .. vilket jag tror att de blev glada över. hihi

sen gick vi hem för att hinna ta det lugnt, innan det blev bambadambadam. fest. förfest hos josés kusin. blev trevligt, men vi var tvungna att gå därifrån redan vi 11. så vi drog till tallins för att ta en vin innan lindha och jag gick ut på luux. japp de andra var bangers... men bejbi och jag hade en kanon natt, men mycket dans, alkohol, skratt, och fyllekäk. JAG ÄLSKAR DELI DELUCA .. haha.

nu ska lindha och jag dra oss ner till akker brygga för att äta donkan. prata om gådagen, och kolla ut över havet! svänga runt bland alla fina båtar i hamnen, och kanske ta ett och annat kot.
egentligen så skulle vi gå och täna på max gym, men eftesom det blev en håd kväll så ha vi bestämmt att vi tar det imorron. men jag har sett bilder från insidan och elexis ä gymt. och ha max som sin pesonliga tänae ä juh inga fel.

ikväll ska jag iaf få täffa stina fina. vet dock inte än hu kvällen se ut. men kanske gå ut och käka? dinka goda dinka? utgång? jag ha semeste, så jag byr mig inte . hehe

ha det hej hej, ha de ha de hej hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0