onsdag till torsdag

japp 1 dag ledig sen är back on track. sitter och väntar på att klockan ska bli halv 12 så man får äta sin macka ;) hehe.


gårdagen var asbra. hench och jag tog en sväng in till stan innan kvällen bravader. köpte lite smått och gott. en tischa, underkläder, och nytt smink. och systemet. 2 flarror vin. en till kvällen och en till kommande helg. GÖTEBORG!
förfesten spenderades hon sandra och antevante. långbord på altan. blev riktigt lyckad med färggladsa drinkar!
sen kom mammi vid halv 11 för att köra in oss till harrys. där blev det mingel och dans. lindha och dansade så mycket så vi glömde bort att gå tidigare för att äta subway eller kebab. hade jag juh sett fram emot hela kvällen. hehe.

idag har det inte hänt så mycket. känner mig lite trött ;) hehe.
var ner till stugan en sväng med jag blev en isbit av att sola i blåsten så vi drog ganska snabbt. upp till ica för att inhandla en gurka. min ingrediens för kvällen tacomys med tjejerna i aspa-valskog! :D
det var trevligt värre. men som så många andra dagar denna sommar får man åka till jobbet när det är som trevligast... men fåren i hagen längre bort tyckte det var skönt att jag skulle dra... så som dom skrek bääääh (blääää) när jag bytte om till min sexiga jobboutfit ;D moahahahahaaaa.

ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0