måndag till tisdag.

shupp shupp, då sitter man här på misteln igen. 4:e natten. är aningens trött, men vi har det bra. en nice natt liksom. går som smort. känsaln av att veta att det är fest imorron gör att jag dansar i korridorerna :D haha.

annars har jag väl inte så mycket mer att berätta... har faktiskt typ bara sovit bort denna dag, känner mig lite hängig i kroppen... så sängen har lockat. känner mig som tur är lite bättre nu... orkar, vill och kan inte bli sjuk nu! har jag inte tid med. för i helgen ska jag till GÖTEBORG! wiihoo. läääängtar!
stora syster erika ska bjuda mig på en weekend, och jag får inte veta vad som ska ske, det är en överraskning. min födelsedagspresent. :)

nu ska jag hjälpa julia med lite gardiner eller vad hon håller på med ;P

see ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0