måndag måndag måndag

vilken myskväll det blev igår, söndag kväll/natt. grillning på hög nivå, nu när sandra och ante är hemma igen.
fullt hus, men massor av ost och kex. :) sen blev det nattsudd med jossi och mallan.

och med detta så är jag ganska trött idag, men jag tog iaf min cykel och drog till jossan. hon skulle bjuda på blåbärspaj och kaffe ut nya maskinen... ojoj gott kaffe det där, och snittsen har hon börjat få in. plus en massa myys med bäbisarna. (hundarna alltså) nu är dom sådär köttbulliga och klumpiga. gullisar!
tog en sväng till systemet också... på onsdag blir det party i jossans hus, hon har FF. haha. (14 år)

nu ska jag ta hojjen och dra till sandra pandra, för mys på altan :D

tjooooo flöjt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0