lördag

haha tur att man kan hitta på roliga saker i veckan under sommaren, annars skulle det kännas skit att jobba både igår och idag. känns faktiskt inte ens som lördag. eller jo, att man precis fick vara fylletaxi åt henke, jocke och hellberg. :) men annars inte. dom har juh dårå startat en "herrklubb" då dom sätter in pengar på ett gemensamt konto varje månad, för att sen hitta på saker, resor, matcher osv. :) gulligt va?
ikväll hade idling fixat bastuflottan vid kungsörs torp... ha det så trevligt!

ska snart iväg till mimmi mus, hon är juh själv med babismys, då jocke är med i herrklubben. så jag tänkte göra henne sällskap, och passa på att bäbismyyyysa :)
blir prefekt innan jag ska jobba en natt igen.. sen ledig i några dagar :D

hmm så vad har jag annars gjort idag då??
jopp tagit på mig gummistövlarna och plockat smultron och blåbär uppe vid torpet i lockmora! perfekt nattmat på jobbet då jag är såååååå trött på mackor. fan det enda man äter. plus att det finns negerbollar kavr från satsen jag gjorde till gänget igår. (ooh jaaaa det heter negerbollar, kommer det alltid att göra, står tillochmed på receptet)

see yaaaaooooooo.
love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0