lördag

då sitter man på jobbet igen. lördag kväll. man hör hur det festas i husen omkring, men jag är inte bitter! :P

nu på kvällen bjöd H och jag hem sandra och ante på lite grillmat. grillad lax, färskpotatis, romsås, sallad, oliver. en väldans trevlig kväll måste jag säga :) mer sånt åt folket!

okej, nu vet jag sandras hemlis, eller överraskning. mmm det jag trodde var det juh inte, inte mitt förstahandsval. jag trodde fan att ante vante hade friat till henne när dom var på kortsemester. det hade juh vart nice. men nope, sandra har fått tillbaka sitt jobb, sitt kära jobb som hon var så ledsen över att förlora :) yes! så på tisdag ska vi skåla i alkoholdrycker för att fira att hennes vardag inte känns lika pissig längre :D wiihoo! hörde jag utgång? tisdag it is!

love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0