hoho

yttligare en stegdag blev det. dock lite sämre väder, men jossan och jag hade det så gött på t-bryggan i skuggan. :)
åter igen så hade jossan köpt lite bokstavskex, och japp det blev en del saftiga ord. lite för saftiga för att skriva ut det här ;) hehe. bustjejerna.
hem för en dusch för att sedan åka hem till jossi för att färga ögonbryn och fransar! bra att man har en sån vän med produkter som annars bara salonger har! GRATIS! yeah!

blev bjuden på grillmiddag hos far. min faster var nämlisch i kungsör så det blev ett kärt återseende. bror var även med.
grillad fläskfilé, hemmagjord potatissallad, bröd, kaffe och kaka.

sen var det bara att åka iväg till jobbet. varm varm varm här, men väldigt lugnt så det går fin fint.

imorron är vi bjudna ner till stugan i skillinge för att äta rökt aborre i tunnbröd med smör! :D äntligen. känner jag inte smaken av det lackar jag ur, är ganska täpt i nästan till och från. är dessutom ledig så det ska bli nice. wihoo.

love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0